Service rådgivning hos Dahlqvists Bil

Glöm det här eländet!

Långa köer. Stressade människor. En kundmottagare som inte verkar ha tid med Dig och Dina problem. Känns det igen? Problem som inte alltid är så lätta att lösa, varken för Dig eller för en kundmottagare som känner sig otillräcklig. Det har vi på Dahlqvists gjort något åt! Vi har infört personlig servicerådgivning.

Vad innebär det?

Du får, precis som när Du beställer tid hos bilprovningen, en personlig besökstid. När Du sedan anländer till oss kommer vår servicerådgivare att på avtalad tid direkt ta hand om Dig och Din bil i vår servicerådgivningshall och tillsammans med Dig gå igenom Din bil, vilket tar ca 15 minuter. Du får sedan prisuppgift och bekräftelse på beställt arbete. 

"Du-och-jag"-känslan!

Fördelarna för Dig som kund är många. Inga väntetider tack vare personlig inbokningstid. Du får möjlighet att påpeka det Du vill ha åtgärdat direkt på plats i servicerådgivningshallen. Du får prisuppgift direkt och bekräftelse på beställt arbete. Nära kontakt med vår servicerådgivare ger Dig en personligare service. Vår målsättning är att ge Dig en så personlig service som möjligt. det är därför Du får din personliga tid med en av våra erfarna servicerådgivare i servicerådgivningshallen, där all vår uppmärksamhet ägnas åt Dig och Din bil. I lugn och ro kan ni sedan gå igenom vad som skall göras på Din bil. Du får i förväg reda på när Din bil beräknas vara klar och när bilen hämtas får Du en personlig genomgång av utfört arbete och faktura.

För att få Personlig Service & Rådgivning på respektive ort, ange Dina uppgifter i det separata formuläret Boka service och vi kontaktar Dig för tid. Du kan också kontakta oss om det passar Dig bättre, se våra försäljningsställen.

Boka service Kontakta oss

Välkommen till Dahlqvists, Du också!

Erbjudanden

Visa senaste erbjudanden från Dahlqvists Bil

Aktuella nyheter

Se alla de senaste nyheterna från Dahlqvists Bil